Zahvalno pismo

Zahvala angelu varuhu ...

Danes smo dobili čudovito zahvalno pismo. Ko smo ga prebrali se je prikradlo nekaj solzic :) saj smo dobili dokaz da naši angeli resnično varujejo in osrečujejo.

Pozdravljeni!

Pišem vam zato, ker bi se vam rada zahvalila. Zahvala pa gre predvsem vašemu angelu varuhu, ki je varoval in prinesel srečo v našo družino.
Bila sem v 7. mesecu nosečnosti, ko sem dobila popadke in zbala sem se, da lahko izgubim otroka. Takrat sem v dar od prijateljice dobila vašega angela varuha za moje majhno bitjece.
Vse skozi me je spremljal vaš angel in me bodril naj upam na najboljše. Tako lahko zdaj z veseljem sporočim, da se je naša družinica povečala še za enega člana, ki je pravi korenjak.
Upam, da bo našemu malčku vaš angel še naprej prinašal srečo in mu pomagal ohranjata radost ter veselje. Še enkrat hvala za čudovite angele in naj osrečijo in čuvajo še veliko ljudi.

                                                                                                  Andreja



0 komentarji: